İsmail Yk - Bas Gaza Aşkım Bas Gaza Şarkı Sözleri


Sıfır kilometre yeni bir araba alırım 
Mahallede kızlara ben havamı atarım 
Sağ çek sol çek bir caka atarım 
Gözlügümü takar birden gaza basarım 


HmM ver anam ben anasını satarım 
Aman her yeri toz dumana katarım 
Yollar tıklım olsa ne yazar 
Söyle yavrum beni kim tutar 


Vay anam ben belalıyım be 
Vay anam gözlerim toz pembe 
Direksiyonu çeviriyorum bir sağ bir sol 


Hey anam tekerim fır dönüyor 
Hey anam bak kızlar bakıyor 
Çekilin yoldan bir bela geliyor 


Bas gaza bas gaza 


Bas gaza aşkım bas gaza 
Kim tutar seni bas gaza 
Yollar senin hiç durma 
Hadi uçur beni burdan 


Bir fıstık görsem firene basarım 
Çaktırmadan güzelmi bakarım 
Üff güzelmişsin be cicim 
Hadi gel beraber iki tur atalım 
Gel beraber yollara dalalım 
Kıvrak deli dolu bir cd takalım 
Boxlar kaliteli baslar bom bom 


Vay anam ben belalıyım be 
Vay anam gözlerim toz pembe 
Eksozun sesi kulakları deliyor 

1 yorum: