Pompalamasyon Şarkı Sözleri




Pompalamasyon bu benim misyon 
Afrodizyak istemez dogustan hazir füzyon 
Woowoowoo baby yoo bu gece gelip benim ol 

Sabah uyandim bir an sasirdim burasi neresi 
Ben burayi tanimadim 
Kollarimda bir kadin sist acaba neydi adin? 
Ne zaman geldik kafa güzeldi dün gece ben bayildim 
Hemen ayildim çevreme bakindim 
Ortalik daginik pantolonu bulamadim 
Kiza sordum pantolonum nerde 
Dedi bos ver benimki de yerde 
Kiza bakinca canim yine onu çekti 
Seksi bakislariyla verdi bana yetki 
Pompalamasyon gece gündüz 
Eridi bitti kollarimda hatun oldu dümdüz 
Ben makineyim bu da benim isim 
Canin acirsa senin için yavaslayabilirim 
Sagim solum belli olmaz seni sevebilirim 
Belki de yaninda uzun süre kalabilirim 

Pompalamasyon bu benim misyon 
Afrodizyak istemez dogustan hazir füzyon 
Woowoowoo baby yoo bu gece gelip benim ol 

Çok güzelsin çok sekersin 
Ama fazla baglanirsan kafayi çizersin 
Gel deme gelemem bekleme sevemem 
Elleme veremem kalbimi sana ben 
Kaç kere söyledim bu is böyledir 
Oyunun kurali bu biri gider biri gelir 
Çevremde çok kiz var pompalazsam aglarlar 
Sirasini beklesin herkes size özel çok zamanim var 
Nereye kadar vur kaç ve saklan 
Uslanirim adam akilli bi kiz bulsam 
O gün gelene dek bu eglenceden bikmam 
Eylemlerim devam eder evlenmeden durmam 
Bir melek var içimde, sakli gizli bekleyen 
Sevgilisiyle iyi bir yerde mutlu gunler isteyen 
Seytan var içimde azgin bir biçimde 
Önüne çekici kiz çikinca gidip çoker ustune

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder